Pennen geblazen
Na de korte introducties mocht iedere deelnemer plaatsnemen in twee workshoprondes. Deelneemster Wilma de Brauw – van den Berg: “De workshopronde werd voor mij, met mijn bedrijf Babycompany.nl, extra interessantomdat mijn webshop toevallig in beide workshops als testcase werd gebruikt! Pennen geblazen, want de tips en aanbevelingen vlogen mij om de oren. Het leuke was dat ook andere deelnemers bruikbare adviezen gaven. Zéér de moeite waard allemaal.”
Veel deelnemers zeiden na afloop direct dat ze een aangename en vooral leerzame avond hadden gehad.
Met medewerking van…
De workshops werden gegeven door lokale communicatieprofessionals, allen eigenaar van een eigen bedrijf: Robbert Jan Sabel (on- en offline), Nico van der Zaan (social media), Ab Talmon (online storytelling) en Renze de Vries (experience).
Ook zij waren enthousiast over de bijeenkomst. Eén van hen bedankte ons naderhand voor het podium en een ander meldde zich alweer aan voor volgend jaar. Wij zijn hen vooral erg dankbaar voor het mogelijk maken van deze bijeenkomst!
Tussendoor werd een smaakvolle warme maaltijd geserveerd door slagerij Van Ek uit Bilthoven en verzorgde bakkerij Bos uit Maartensdijk handgemaakte lekkernijen. De bijeenkomst vond trouwens plaats in de Oranje Nassau School, een prachtig gebouw, zowel van buiten als van binnen. Een passende locatie want wij zaten weer ouderwets in klaslokalen met houten schoolbankjes.
Opbrengst
De opbrengst van circa € 1200,- wordt gedoneerd aan de Namasté Foundation, die vrouwen en kinderen in Nepal ondersteunt met microkredieten en scholing. Via Facebook is dit bericht al aan de organisatie gemeld. Daarmee zijn de wijze lessen van 24 april dus direct in de praktijk gebracht.